1 Panasz
1.1 Azoknak az ügyfeleknek, akik panaszt kívánnak tenni a megrendelt áruk hibáival kapcsolatban, három éven belül, de mindig a hiba felfedezése után a lehető leghamarabb, a VortexVR ügyfélszolgálatán keresztül, a support@vortexvr.se e-mail címen kell kapcsolatba lépniük a VortexVR-rel.
1.2 Ha a VortexVR megállapította, hogy az áru hibás, és a hiba nem az Ügyfél részéről felmerült körülményre vezethető vissza, a VortexVR saját költségén kijavítja az áru hibáját, vagy az árut új árura cseréli. Érvényes reklamáció esetén a VortexVR állja a visszaküldési költséget.
Ha a terméket a VortexVR.se egyik szervizpartnerének küldi el, vagy ha a VortexVR.se továbbítja a terméket egy szervizpartnernek, a szervizpartner közvetlenül kapcsolatba léphet Önnel, mint ügyféllel.
2 Garancia
2.1 Termékeinkhez a gyártók vagy beszállítók által felajánlott garanciák tartoznak. Ez elsősorban a javítást jelenti, ha a termék meghibásodik. Ha a termék nem javítható, akkor egy egyenértékű termékre cseréljük ki. Ügyfélként Ön nem hivatkozhat a VortexVR további termékszavatosságára. A garanciát egy esetleges használt vásárlóra is átruházzuk, ami azt jelenti, hogy Ön, aki használtan vásárolt egy terméket, megjavíttathatja velünk a terméket.
2.2 Ha magánszemélyként és eredeti vásárlóként vásárol, akkor a termék átvételétől számított 3 éven belül joga van panaszt tenni a termékkel kapcsolatban.
2.3 A kereskedők a jótállási időszak után nem jogosultak igényt érvényesíteni.
2.4 A garancia érvényességéhez a sorozatszámnak sértetlennek kell lennie.
2.5 Ne feledje, hogy a számítógépben lévő túlzott mértékű por okozta károk érvénytelenítik a garanciát és a reklamációs jogot. Javasoljuk, hogy a számítógépet ne hagyja a padlón, hanem akassza az íróasztal alá. Évente néhányszor tisztítsa meg konzervált levegővel, hogy növelje a számítógép élettartamát.
E-mail: support@vortexvr.hu