Visszatérítési szabályzat
1. VISSZAKÜLDÉSI/VISSZAVÉTELI JOG - 14 NAP
1.1. A távollevők között kötött szerződéstől a fogyasztó 14 naptári napon belül indoklás és költségek nélkül elállhat, kivéve a szabályzat . 8.8. pontjában említett költségeket. A nyilatkozatot elegendő a határidő lejárta előtt elküldeni ahhoz, hogy azt tiszteletben tartsák. Például elállási nyilatkozatot lehet tenni:
elektronikus formában a következő e-mail címen: support@vortexvr.hu
1.2. Az elállási formanyomtatvány példája megtalálható a fogyasztóvédelmi törvény 2. mellékletében, emellett a Szabályzat 11. pontjában (szolgáltatási feltételek) is megtalálható. A fogyasztó használhatja a formanyomtatványt, de nem kötelező.
1.3 Az eladó köteles haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni a fogyasztó által teljesített valamennyi kifizetést, beleértve a termék szállítási költségeit is (kivéve a fogyasztó által a webáruházban elérhető legolcsóbb szabványos szállítási módtól eltérő szállítási mód választása miatt felmerült többletköltségeket). Az eladó a fizetést a fogyasztó által használt fizetési móddal azonos módon téríti vissza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten hozzájárult más, a fogyasztó számára költségekkel nem járó visszatérítési módhoz. Ha az eladó nem ajánlotta fel, hogy a terméket maga veszi át a fogyasztótól, az eladó visszatarthatja a fogyasztótól kapott fizetés visszatérítését mindaddig, amíg vissza nem kapja a terméket, vagy amíg a fogyasztó nem igazolja, hogy a terméket visszaküldte, attól függően, hogy melyik következik be előbb.
1.4. A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb a szerződéstől való elállás napjától számított 14 naptári napon belül az eladónak visszaszolgáltatni, vagy az eladó által az átvételre felhatalmazott személynek átadni, kivéve, ha az eladó felajánlotta, hogy a terméket maga veszi át. A határidő betartásához elegendő a terméket a lejárat előtt visszaküldeni. A fogyasztó a terméket egy varsói (Lengyelország) címre küldheti vissza.
1.5. A fogyasztó felelős a terméknek a termék jellegének, jellemzőinek és funkciójának meghatározásához szükséges mértéket meghaladó használatából eredő értékcsökkenéséért.
2. HOGYAN?
A visszaküldést úgy teheti meg, hogy kapcsolatba lép velünk a support@vortexvr.hu e-mail címen a rendelésszámmal, a rendeléskor használt e-mail címével, valamint a visszaküldeni kívánt termék képével és magyarázattal. Magyarázza el, hogy miért szeretné visszaküldeni a terméket, és mellékeljen képeket, ha a termékkel bármi baj van, vagy ha a csomagolás sérült.
Ön csak az áru értékcsökkenéséért felelős, amely az áru természetének, jellemzőinek és funkciójának meghatározásához szükséges kezelésen kívüli kezelés következtében következik be.
Ha bármi nem világos, vagy további kérdése van, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz:
E-mail: support@vortexvr.hu
Raktári cím/visszaállítási cím:
Paxy – Vortex
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO)
9012 Györ
3. VISSZAFIZETÉS
Miután a vásárló visszaküldte nekünk a terméket, és mi nyílt vásárlással vagy a visszaküldés elfogadása után ellenőriztük annak állapotát, átutaljuk a pénzt ugyanazon a fizetési csatornán keresztül, amelyet Ön mint vásárló használt, azaz hitelkártyával, VISA, MasterCard, AmericanExpress, Apple Pay, Google Pay vagy PayPal.
Hitelkártyás fizetés esetén 5-10 munkanapot vehet igénybe, amíg a visszatérítés megjelenik a hitelkártya-kivonaton.
A visszatérítésre a vásárláskor használt fizetési módtól függően a VortexVR a visszaküldés kézhezvételét és feldolgozását követő 14 napon belül kerül sor.
Ha a terméket a vásárló bármilyen módon megrongálta, vagy ha a termék kézhezvételétől számított 14 naptári nap után kezdeményezte a visszaküldést, nem jogosult visszatérítésre.
A DHL, PostNord vagy UPS által szállított megrendelések esetében a vásárlónak a sérüléseket vagy hiányzó alkatrészeket még aznap be kell jelentenie, ha azok láthatóak, illetve 7 napon belül, ha a hibák kívülről nem láthatóak.